باربری مشهد بردسکن ارزانترین و معتبرترین شرکت باربری
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد بردسکن ارزانترین و معتبرترین شرکت باربری 

موسسه حمل و نقل شهری و بین شهری مشهد بردسکن با نام تجاری نتسان مفتخر است اعلام نماید که کلیه مراحل اسباب کشی و اثاث کشی شما همهشریان عزیز در تمام خیابان های مشهد را از بسته بندی اثاثیه گرفته تا باز و بست نمودن پرده کرکره لوستر و ... در کوتاه ترین زمان ممکن پذیرا می باشد.

این مجموعه حمل و نقل در حدود یک دهه قبل به طور همزمان در شهر مشهد و تهران شروع به فعالیت اثاث کشی و اسباب کشی نمود و در تمام این سالها تمام تلاش خود را به کار گرفت تا بتواند با نازلترین و ارزانترین قیمت در خدمت هموطنان عزیز باشد خوشبختانه خیلی زود این مجموعه توانست با تکیه بر همکاران خلاق خود در داخل مجموعه باربری نتسان و همه رانندگان و کارگران به این هدف مهم دست یابد لذا هم اکنون باربری مشهد به بردسکن ارزانترین قیمت کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه را از مشهد به بردسکن و سراسر ایران به مشتریان خود ارائه نموده است.

در کنار کاهش شدید قیمت حمل بار و اثاثیه از مشهد به بردسکن باید یادآوری نماییم که وجود تنوع بسیار زیاد از انواع ماشین های سبک و سنگین حمل بار و اثاثیه مانند نیسان – پیکان وانت – خاور مسقف – خاور روباز – تریلی – کامیونت – کامیون – ده چرخ و ...  بر کیفیت خدمات و سرویس های این مجموعه به مشتریان افزوده است.

جهت حرکت و حمل و نقل از مشهد به بردسکن می بایست از مسیر و مکان های مهم زیر عبور نماییم:مشهد -  بزرگراه مشهد به تربیت حیدریه -  ملک آباد -   تربت حیدریه -  فرگ – کاشمر - خلیل آباد -   مسیر کندر -   تقاطع جاده علی آباد کشمر -   شفیع آباد - بردسکن

فاصله بین مشهد تا بردسکن : 282 کیلومتر - زمان : 3 ساعت و 21 دقیقه می باشد . این شهر مرکز شهرستان بردسکن بوده و در سال ۱۳۹۵، تعداد ۲۸٬۲۳۳ نفر جمعیت و ۸٬۵۷۰ خانوار داشته‌است. بردسکن در قدیم بر سر یکی از راه‌های اصلی تجاری خراسان به دیگر نقاط ایران از طریق کویر قرار داشت. گرمترین دمای آن گاهی به ۴۵ درجه و سردترین آن به ۵ درجه سانتیگراد زیر صفر می‌رسد. در کتاب‌های تاریخ نخستین بار اعتمادالسلطنه در ذکر راه‌های نیشابور به دیگر نقاط، از منزل چهارم از جاده سوم طبس به نام برداسکن سخن می‌گوید.

یکی دیگر از نکات بسیار مهم در مورد حمل بار اثاثیه خرده بار که باید به آن دقت شود نحوه چیدن وسایل و اثاثیه منزل یا اداری می باشد. همچنین حتی یک گام عقبتر نحوه بسته بندی و چگونگی بسته بندی را باید در نظر داشت. باربری نتسان مفتخر می باشداعلام نماید به جهت داشتن کارگران متخصص و بارچین های حرفه ایی به خوبی قادر هستند این وظیفه مهم را انجام دهند یعنی تمام بار و وسایل شما را در صورت نیاز به صورتی اصولی بسته بندی نموده و توسط بارچین حرفه ایی در ماشین  بچینند.

امکانات و ماشین های متنوع در کنار رانندگان و کارگران دوره دیده و بارچین های ماهر باعث شده است که این مجموعه بسیار منظم باشد و تمامی فرآیند بسته بندی اثاثیه بار و خرده بار را به صورت اصولی و درست انجام دهد. به همین جهت پیشنهاد میکنیم اگر تصمیم دارید بار و اثاثیه خود را از مشهد به بردسکن ارسال نمایید قطعا باربری نتسان مستقر در تمامی خیابان ها و بلوارها و میادین شهر مشهد بهترین گزینه می باشد.

منتظر تماس شما در باربری مشهد به بردسکن هستیم ...

 





:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد به بردسکن با نیسان یا خاور ،باربری مشهد به بردسکن با نیسان یا خاور ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 اسفند 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: